انتخاب رنگ موهای مردانه و نحوه رنگ کردن موهای آقایان

رنگ موهای مردانه

رنگ موهای مردانه انواع مختلفی داشته و در برندهای متفاوت آرایشی و بهداشتی از کیفیت های متنوعی برخوردار هستند. امروزه رنگ موهای گیاهی طرفداران زیادی داشته و از بهترین نوع رنگ موهای مورد استفاده در بازار آرایشی و بهداشتی می باشند. انتخاب یک رنگ مو مناسب، با کیفیت و مقرون به صرفه اهمیت بسیار زیادی داشته و از مهم ترین فاکتورهای طبیعی شدن رنگ موها به شمار می آید. در این مقاله، نحوه رنگ کردن مو آقایان را به شما آموخته و به معرفی یک برند بسیار مرغوب و پرطرفدار از رنگ مو مردانه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سفید شدن موها

سفید شدن موها، حالتی نامطلوب و بسیار آزاردهنده است که معمولا با گذشت زمان و افزایش سن در افراد ایجاد گردیده و به شکل طبیعی در دوره میانسالی و پیری ایجاد می گردد. متاسفانه امروزه، شیوع و گسترش سفیدی موها در سنین جوانی افزایش یافته و یکی از معضلات بزرگ و تاثیر گذار بر زیبایی ظاهری افراد به شمار می آید. باید توجه داشت که سفیدی موها به دو شکل فیزیولوژیک و پاتولوژیک به دلایل متفاوتی ایجاد گردیده و دو عامل ژنتیک و نژاد از اصلی ترین فاکتورهای موثر در سفیدی موها محسوب می گردند.

استرس های مکرر و طولانی مدت، عدم تحرک، تغذیه ناصحیح، ، کمبود مواد معدنی مانند روی، آهن، منیزیم و کمبود ویتامین ها و مصرف سیگار و الکل از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار بر سفیدی موها در سنین جوانی هستند. از دست رفتن رنگدانه ها، بی اثر شدن آن ها و کاهش سنتز میزان مورد نیاز رنگدانه ها از تغییرات اصلی ایجاد شده در سفیدی موها است که به جرات می توان گفت در علم پزشکی و زیبایی تنها قابل پیشگیری و غیر قابل بازگشت تلقی می گردد.

سفید شدن موها

استفاده از رنگ موهای مردانه

امروزه راه های متفاوتی به منظور کاهش اثرات نامطلوب روحی و ظاهری سفیدی موها بر افراد بویژه آقایان وجود داشته که یکی از مهمترین آن ها، استفاده از رنگ موهای مردانه است. در گذشته، حنا یکی از مهمترین و موثرترین ترکیبات گیاهی در رنگ کردن موهای سفید محسوب می گردید، با گذشت زمان و پیشرفت چشمگیر تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ موهای شیمیایی در انواع مختلف جایگزین حنا شده و مورد استقبال قرار گرفتند.

با توجه به عوارض و تاثیرات نامطلوب این رنگ موها، امروزه مجددا رنگ موهای مردانه و زنانه با پایه گیاهی به بازار عرضه گردیده و توانسته است شدت عوارض و ایجاد حساسیت های ناشی از رنگ موهای قدیمی را به حداقل برساند.(تصویر2)

تولید انواع رنگ موهای مردانه در برندهای مختلف

تا چند سال پیش، رنگ مو مورد استفاده در جمعیت خانم ها و آقایان مشترک بوده و یکی از ایرادات اصلی و بسیار مهم در رنگ شدن موهای مردانه محسوب می گردید. فرموله و تولید رنگ موهای مردانه با توجه به جنس، نوع و فیزیولوژی موهای مردانه انجام گرفته و در طبیعی جلوه نمودن رنگ موها در آقایان، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. توصیه می شود برای شروع، حتما رنگ مناسب با برندی معتبر تهیه نموده و از بروز حساسیت و آلرژی های پوست سر پیشگیری نمایید.

رنگ کردن موهای آقایان

نحوه رنگ کردن موهای آقایان

  • مرحله اول

رنگ مو را در ظرفی مناسب ریخته و سپس اکسیدان را با نسبت مناسب، طبق توصیه آرایشگر و یا دستورالعمل نوشته شده روی رنگ مو، به آن اضافه نموده و کاملا مخلوط نماید. حتما سطح لباس های خود را با پیشبند پوشش داده و پیشانی خود را با استفاده از یک روغن مناسب چرب نمایید.این کار به شما کمک می نماید تا رنگ مو به پوست پیشانی نفوذ نکرده و حالت ناپسندی در پیشانی ایجاد نگردد.

  •  مرحله دوم

در این مرحله باید به رنگ مو توجه بسیار زیادی نموده و در صورتی که از رنگ موهای مردانه روشن استفاده می نمایید، توصیه می شود رنگ را از پشت به سمت جلو کشیده و بیشترین حجم رنگ را به پشت موها انتقال دهید؛ در مقابل اگر از رنگ موهای مردانه تیره استفاده می نمایید، رنگ را از جلو به سمت پشت کشیده و حجم بیشتر رنگ را به قسمت های جلوی مو منتقل نمایید.

  •  مرحله سوم

این مرحله، آخرین مرحله از رنگ کردن موهای مردانه بوده و مرحله شستشو نامیده می شود. پس از اتمام زمان های گفته شده، نوبت به آبکشی موها خواهد رسید. در این مرحله ابتدا موها را با آب ولرم کاملا آبکشی کرده و از ریختن مستقیم شامپو روی موها اجتناب نمایید. مقداری شامپو مخصوص حالت موهایتان را در کاسه ای با نصف لیوان آب ولرم کاملا ترکیب نموده و موهایتان را با آن شستشو دهید. اکثر آرایشگران توصیه می نمایند که در پایان شستشوی اولیه، به منظور کاهش اثرات رنگ موهای مردانه و زیباتر شدن موها از یک نرم کننده مناسب استفاده نموده و سپس موها را خشک نمایید.

رنگ مو آقایان

استفاده از رنگ مو برای نخستین بار

یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از رنگ موهای مردانه، برای کسانی است که در گذشته هیچ تجربه ای نداشته و نخستین بار است که از رنگ مو استفاده می نمایند، توصیه ما به این افراد این است که از میزان مناسبی رنگ استفاده نموده تا کاملا موها رنگ شوند. برای این افراد بهتر است رنگ کردن موها از قسمت بیرونی و یا همان ساقه مو آغاز شده و سپس به سمت ریشه ها کشیده شود.

برای شروع رنگ را به ساقه موها کامل کشیده و به مدت 10 الی 15 دقیقه به موها زمان بدهید، سپس رنگ را به ریشه های مو زده و بسته به جنس موهایتان عمل نمایید. اگر موهای شما دانه های نازک و باریکی دارد، 30 دقیقه و اگر موهای ضخیم و دانه درشتی دارید، 40 دقیقه زمان داده و موها را بشویید.

رنگ مو مردانه

تا 48 ساعت از شستشو موها بپرهیزید

یکی دیگر از توصیه های اصلی به منظور استمرار و تداوم رنگ پذیری موها، استراحت دادن به رنگ مو در سطح ساقه مو می باشد. برای این کار پس از استفاده از رنگ موهای مردانه، دو روز کامل از استحمام و شستشوی موها اجتناب نموده و اجازه دهید رنگ کاملا در موهای شما تثبیت شود.

استفاده از رنگ موهای مردانه مناسب و مرغوب

یکی از نکات بسیار مهم و ضروری در زیباتر شدن موها و رنگ پذیری مناسب آن ها، استفاده از رنگ موهای مردانه مرغوب و استاندارد در برندهای معتبر است. با توجه به اینکه امروزه انواع بسیار متفاوتی از رنگ موهای زنانه و مردانه در بازار آرایشی موجود می باشد؛ انتخاب بهترین ها کاری بسیار دشوار بوده و احتیاج به تحقیقات بسیار زیادی دارد. پیشنهاد ما به شما رنگ موی آقایان در برند ماردو است.

رنگ مو ماردو

رنگ موهای مردانه ماردو

رنگ موهای ماردو مناسب برای موهای آقایان در دو شکل 15 میل و 100 میل در بازار وجود داشته و توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. رنگ موهای ماردو مردانه از طیف رنگ های بسیار طبیعی و زیبا برای موهای آقایان برخوردار بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در نوع رنگ، قدرت تثبیت و عوارض کمتر بوده و درصد بسیار کمی از آمونیاک را در فرمولاسیون خود دارا می باشد. رنگ موهای مردانه ماردو قادر به حفظ رنگ طبیعی موها در آقایان بوده و به خوبی می تواند بخش های خاکستری و سفید موها را پوشش داده و زیبایی مجدد را به آقایان بازگرداند.

از دیگر ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه رنگ موهای مردانه ماردو، داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و قیمت بسیار مناسب آن ها است. این نوع از رنگ موهای مردانه، حساسیت های پوستی مانند خارش کف سر، سوزش، سرخی و احساس داغی در سر را ایجاد ننموده و برای آقایانی که پوست و موهای حساسی دارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. طبق نظر سنجی های انجام گرفته در خصوص استفاده از این رنگ مو، نظرات بسیار مثبتی وجود داشته و اکثر مصرف کنندگان اظهار رضایت کامل نموده اند.

مشاوره رایگان:

شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 09121262449 و با دریافت مشاوره رایگان از تیم سارینا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید