آشنایی کامل با نانو ریباندینگ مو

نانو ریباندینگ مو

نانو ریباندینگ مو روشی بسیار خوب برای کسانی است که از موهای وز و فر و مجعد خود خسته شده اند. ریباندینگ مو از تکنیک های صاف کردن مو می باشد و موهای فر را یه صورت دائمی صاف می کند. امروزه روش های متفاوتی برای از بین بردن وزی، زبری و همچنین خشکی موهای سر وجود دارد که ریباندینگ مو از پرطرفدارترین آنها است. میان روش های متفاوت صاف کردن مو ریباندینگ و کراتینه کردن مو بسیار مشهور هستند. این روش علاوه بر اینکه موهای فر را نرم و درخشان می کند بلکه باعث می شود نگهداری از موها آسانتر شود و در وقت افراد نیز صرفه جویی شود.

نانو ریباندینگ مو چیست؟

صافی موی دائمی یا نانو ریباندینگ مو روشی کم خطر و بدون عوارض است که در حال حاضر بهترین روش برای صاف کردن مو در دنیا است. موها از  اسیدهای آمینه تشکیل می شوند که به کمک پیوندهایی خاص ساختار موها را مشخص می کنند. ریباندینگ مو باعث می شود این پیوندها شکسته شوند و ساختی جدید در بافت موها به وجود می آورند. بهترین و مهمترین خصوصیت این روش این است که بعد از شستن موها دیگر نیازی به اتو و براشینگ نیست و همچنین در هوای مرطوب و شرجی هم صاف می ماند.

مزایای ریباندینگ مو چیست؟

۱. برخلاف سایر روش‌ ها موها به طور دائم صاف می شوند.
۲. وضعیت ظاهری مو‌های سر بهبود پیدا می کند و زیباتر می شود.
۳. در هنگام عرق کردن، رفتن به سونا یا حمام و همچنین قرار گرفتن در برابر باد باز هم موها صاف می مانند.
۴. صرفه جویی در زمان برای مرتب کردن موهای سر در طول شبانه روز.

ریباندینگ مو چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا موها توسط شامپوی مخصوص صاف کننده مو شسته می شوند و بعد از اینکه موها کاملا خشک شدند با سشوار بقیه رطوبت مو گرفته می شود. سپس موها تقسیم شده و مواد را در لایه نازک به موها می زنند و شانه می کنند. بعد به مدت نیم ساعت پلاستیک نازکی روی موها کشیده می شود تا موها استراحت کنند. دوباره موها شسته و خشک شده و توسط محلول کراتینه شسته می شود و موها اتو کشیده می شوند. در آخر یک ماده خنثی کننده زده می شود و دوباره موها شسته می شوند و از سرم های تقویتی استفاده می کنند.

بهترین ریباندینگ مو کدام است؟

تیم سارینا با توجه به تجربیات کار با برندهای تولیدی ریباندینگ مو و بر اساس گزارش مشتریان ما در این چند سال اخیر، ریباندینگ فیریشیا را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در زمینه خرید بهترین ریباندینگ مو با شماره 09121262449 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید