پلکس تراپی مو چیست؟ (همراه با آموزش پلکس تراپی مو)

آموزش پلکس تراپی

بسیاری از افراد امروزه به دنبال یادگیری و آموزش پلکس تراپی هستند تا از این طریق بتوانند به هنگام رنگ کردن موهای خود، سلامت آنها را از بین نبرده و بتوانند شاداب ترین و زیباترین موها برای خود به ارمغان آورند. برای یادگیری و آموزش پلکس تراپی بایستی در وهله اول با انواع مختلف این محصول آشنا شوید.

پلکس تراپی

آیا شما نیز به دنبال یادگیری و آموزش پلکس تراپی هستید؟ آیا می دانید که برای داشتن زیباترین و خوش رنگ ترین مو بایستی چیکار کنید؟ از شما می خواهیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.

مو یکی از مهمترین اعضای بدن می باشد که می توان تاثیر فوق العاده ای را در زیبایی افراد به خصوص خانم ها داشته باشد. امروزه بسیاری از افراد برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود رنگ های مختلفی را برای موهای خود استفاده می کنند که بی شک بسیاری از این رنگ ها به دلیل داشتن مواد شیمیایی بسیار مضر خود سبب نابودی مو می شود. اگر شما نیز دوست دارید تا در عین اینکه موهای رنگ شده دارید، شادابی موهای خود را نیز از دست ندهید می توانید به راحتی پلکس تراپی را امتحان کرده و تاثیر بسیار شگفت انگیزی را مشاهده نمایید. پلکس ها یکی از قوی ترین مواد تقویتی هستند که برای موها استفاده می شود تا ترمیم مورد نظر در موها به وجود آید. امروزه در بسیاری از سالن های آرایشی از پلکس تراپی برای ترمیم بافت موها استفاده می شود.

آموزش پلکس تراپی

انواع پلکس تراپی

پلکس تراپی به تازگی وارد کشور ما شده است و بسیاری از سالن های آرایشی به همراه رنگ کردن مو، این مواد را نیز به کار می برند تا بتواند سلامتی مو را در برابر رنگ مو، حرارت و برخی از مواد شیمیایی دیگر حفظ کند. توجه داشته باشید که افرادی که به شکل مرتب از این رنگ مو استفاده می کنند می توانند با استفاده از پلکس تراپی مراقب سلامت موهای خود نیز باشند. اگر شما نیز به دنبال آموزش پلکس تراپی هستید بایستی در وهله اول به انواع آن آشنا شوید تا بتوانید آموزش پلکس تراپی را شروع کنید. از مهمترین انواع پلکس می توان به باندپلکس اشاره کرد. (جهت مشاهده مشخصات باندپلکس کلیک کنید)

شما نیز می توانید با توجه به جنس مو و رنگ مورد نظرتان یکی از بهترین این انواع را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد آموزش پلکس تراپی را نیز دارید بایستی با هر یک از این انواع آشنا باشید و بدانید برای هر مویی از کدام نوع آن بایستی استفاده کنید.

نحوه پلکس تراپی مو

آموزش پلکس تراپی

توجه داشته باشید که هر کدام از انواع پلکس تراپی با کمی تفاوت از همدیگر، دارای نحوه استفاده متفاوتی می باشد و عزیزانی که به دنبال آموزش پلکس تراپی هستند بایستی به تمام این موارد آشنا باشند. برای آموزش پلکس تراپی می توانید گام های زیر را به شکل منظم طی کرده و گام بزرگی را در زیبایی مو و سلامتی آن بردارید:

*موهای خود را توسط یکی از شامپوهایی که نسبتا قلیایی است بشورید و از هیچ مواد نرم کننده ای نیز بعد از شستن استفاده نکنید.

*موهای خود را فقط با حوله خشک کرده و بگذارید کمی نم بماند و از سشوار استفاده نکنید.

*از شماره ان 3 پلکس تراپی بر روی موهای خود زده و به آرامی ماساژ دهید.

*موهای خود را جمع کرده و در کلاه رنگ قرار دهید.

*حداقل 20 دقیقه این ماده را بر روی موهای خود قرار دهید.

*موهای خود را شسته و سپس از ماسک مو قرمز استفاده کرده و بلافاصله از دوباره موهای خود را بشورید.

*حال می توانید موهای خود را با سشوار خشک کرده و از شادابی و زیبایی موهای خود نهایت لذت را ببرید.

آموزش پلکس تراپی

پلکس تراپی برای موهای سوخته و نسوخته

توجه داشته باشید که استفاده از پلکس تراپی برای موهای سوخته و نسوخته امکان پذیر می باشد و شما می توانید برای احیا کردن موهای آسیب دیده نیز به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار داده و یکی از جذاب ترین موها را برای مشتریان خود به ارمغان آورید. این محصول با داشتن ماده دی سولفید و الیاف های کراتینی خود می تواند ترمیم کننده بسیار قوی به شمار آمده و رنگ موهای ما را به اندازه ای که دوست دارید روشن تر نماید. همچنین بسیاری از افراد در صورتی که موهای آن در هنگام سشوار زدن دچار آسیب شده می توانند با مصرف پلکس تراپی، موهای خود را احیا و ترمیم کنند.

هزینه های مربوط به پلکس تراپی: آموزش پلکس تراپی

توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به آموزش پلکس تراپی همانطور که از وب سایت ما مشاهده می کنید به شکل رایگان می باشد ولی بایستی برای خرید پلکس تراپی هزینه هایی را پرداخت کنید که هر کدام از انواع این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین آن را به راحتی با توجه به قدرت خریدتان تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین پلکس مو برای پلکس تراپی کدام است؟

تیم سارینا با توجه به دریافت بازخورد از مشتریان خود در چند سال اخیر، محصول باندپلکس ساخت کشور کانادا را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در زمینه خرید بهترین پلکس مو با شماره 09121262449 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید