درباره تفاوت‌های کراتین و ریباندینگ مو بیشتر بدانیم

تفاوت کراتین و ریباندینگ مو

اگر موهای بلندی دارید، حتما تا به حال درباره کراتین و ریباندینگ مو شنیده اید. اما اگر نمی دانید کراتین مو چه تفاوتی با ریباندینگ دارید و یا کدام یک بهتر است، ما برای شما از تفاوت هر دو خواهیم گفت تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید.

کلیاتی درباره کراتین و ریباندینگ مو

کراتینه مو و ریباندینگ هر دو از روش هایی هستند که با آنها میتوان مو را صاف، خوش حالت یک دست و البته تقویت کرد. هر دوی این روش ها با کمک مواد شیمیایی انجام شده، مزایا و معایبی دارد. در نتیجه بهتر است که ابتدا با پروسه این کارها آشنا شوید. بعد از آشنایی با مزایا و معایب هرکدام میتوانید بر اساس ژنتیک و موهایی که دارید، بهتر تصمیم بگیرید.

کراتین و ریباندینگ مو

ریباندینگ مو چیست؟

همانطور که می دانید، آمینو اسید ماده اصلی تشکیل دهندۀ مو است. این آمینو اسید به صورت مو زنجیره‌ ای به یکدیگر وصل شده اند. در نتیجه شکل این زنجیر ها صاف بودن یا فر بودن مو را مشخص می کند. در پروسه ریباندینگ مو، ترکیبات شیمیایی مو از طریق مواد مخصوص سست و شکسته می شود تا برای ایجاد ساختاری جدید مجدد آماده شود. به این ترتیب شما با مواد مخصوص ابتدا زنجیر مو را می شکنید و آن را صاف می کنید.

از جمله مزایای ریباندینگ می توان به ظاهر جذاب و براق، نرم و ابریشم گون شدن بافت مو و حالت گیری آسان اشاره کرد. در عین حال بعد از ریباندینگ وزن مو به شدت کاهش یافته و سبک می شود. در عین حال باید به این مهم توجه داشته که ریباندینگ عوارضی هم دارد. از جمله این عوارض می توان به آسیب پذیر شدن مو و پوست سر و نیاز به ترمیم اشاره کرد. شما بعد از ریباندینگ باید به صورت دائمی با مواد مخصوص به موهای خود رسیدگی کرده و آن را ترمیم کنید. در عین حال این روش دائمی است و شما دیگر موهای خودتان را نخواهید داشت. پس قبل از ریباندینگ مو حتما از تصمیم خود مطمئن شوید.

آشنایی با کراتینه مو

اما اگر بخواهیم درباره تفاوت کراتین و ریباندینگ مو بگوییم، ابتدا باید نگاهی هم به کراتینه کردن بیندازیم. کراتینه در واقع صاف و درخشان کردن مو با دخالت مواد شیمیایی فوق العاده قوی است.

بر خلاف ریباندینگ، کراتینه با فیلیکول موهای شما در ارتباط بوده و موهایتان را بی نهایت براق میکند. یکی از مهمترین تفاوت کراتین و ریباندینگ مو این است که کراتینه بدون آسیب دائمی به مو انجام شده و دوامی سه ماهه دارد. کراتین ساختار مو را تقویت کرده و نیاز به مراقب های زیاد و یا ترمیم مداوم ندارد. ولی این مهم را درباره تفاوت کراتین و ریباندینگ مو بدانید که کراتینه کردن برای زنان باردار ممنوع است. در عین حال نیاز به شست و شو با شامپو و نرم کننده هایی دارد که بسیار گران قیمت است.

در نهایت این مهم بر عهده شما است که با توجه به بودجه و سالم بودن موهایتان، یکی از این دو روش را انتخاب کنید و از موهایی زیبا لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در زمینه خرید بهترین کراتینه مو و بهترین ریباندینگ مو با شماره 09121262449 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید