محبوب‌ترین ترکیب‌‌های رنگ مو تیره و روشن +تصاویر

ترکیب‌‌های رنگ مو تیره و روشن

رنگ کردن مو می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی شما داشته باشد. از این رو انتخاب یک رنگ موی مناسب برای موهایتان می تواند به عنوان یک چالش تلقی شود. در این مقاله درباره ترکیب رنگ مو تیره و روشن مطالب بسیار سودمندی خواهید یافت. با ما همراه باشید.

آیا رنگ مو تیره برای پوست های سبزه مناسب است؟

پوست های سبزه در دسته پوست های تیره قرار می گیرند. بنابراین برای انتخاب رنگ مناسب مو باید به تاثیری که رنگ مو در روشنایی چهره دارد، دقت کنیم. رنگ مو تیره پایه ۱ و ۲ برای پوست های سبزه، چهره را تیره تر نشان می دهد. بنابراین توصیه می شود اگر پوستی تیره دارید به سراغ این رنگ ها نروید. پایه مناسب رنگ مو  برای افراد سبزه به جهت ایجاد تضاد رنگ مو و پوست صورت از پایه ۶ به بالا می باشد.   در ادامه سه فرمول ترکیبی زیبا برای رنگ مو مناسب برای افراد سبزه را به شما معرفی می کنیم.

فرمول ترکیبی ۱ (بدون دکلره):

موی رنگ نشده یا موی  قهوه ای یا طلایی پایه 5 تا 7 برای این فرمول مناسب است. کافی است رنگ های کاکائوئی پایه 7 به میزان سه چهارم تیوپ، خاکستری مرواریدی پایه 8 به میزان یک چهارم تیوپ راه به همراه واریاسیون بنفش و آبی به اندازه دو سانت و اکسیدان نه درصد با یکدیگر ترکیب کرده و موهای خود را رنگ کنید.

فرمول ترکیبی2 (بدون دکلره):

برای این ترکیب موی رنگ نشده، موی قهوه ای یا طلایی پایه ۴ الی ۷ مناسب است. رنگ موی نسکافه ای پایه ۷ و رنگ موی دودی پایه ۸ را هر کدام به میزان نصف تیوپ با یکدیگر مخلوط کرده و به همراه واریاسیون بنفش و نقره ای از هرکدام به میزان دو سانت موهایتان را رنگ کنید.

رنگ مو تیره برای پوست های روشن

برای افرادی که پوست روشنی دارند، طیف رنگ موهای گسترده تری وجود دارد. پوست روشن نمایانگر طبیعت سرد چهره است. برای این افراد استفاده از رنگ مو های گرم توصیه می شود. تضاد زیبای به وجود آمده میان رنگ مو تیره و پوست روشن، به زیبایی چهره کمک بیشتری می کند. رنگ مو تیره شکلاتی برای افرادی که پوست روشنی دارند، چهره آنها را کم سن تر نشان می دهد. رنگ مو تیره شکلاتی طیف گسترده رنگ های قهوه ای سرد تا گرم را در بر می گیرد.

فرمول ترکیبی معجزه آسا برای رنگ مو برای پوست های روشن:

با ترکیب دکلره پایه ۷، رنگ طبیعی پایه ۶  به میزان نصف تیوپ، رنگ شکلاتی پایه ۶  به میزان یک چهارم تیوپ، رنگ دارچینی به میزان یک هشتم تیوپ، رنگ قرمز ۶.۶۶ فالونی  به میزان یک هشتم تیوپ به همراه واریاسیون بنفش به اندازه یک بند انگشت و اکسیدان ۶ درصد چهره ای متفاوت برای خود بسازید.

ترکیب‌‌ های رنگ مو تیره

رنگ مو مناسب برای پوست های گندمی

رنگ مو تیره برای پوست های گندمی نمی تواند گزینه ی خوبی باشد. بهترین انتخاب افراد دارای پوست های گندمی رنگ هایی با زمینه شکلاتی طلایی است. انتخاب رنگ هایی مثل بلوند کاراملی- طلایی و بژ صورت شما را جذاب تر می کند و تضاد ایجاد شده چهره شما را بارز تر از پیش نمایان می سازد.

فرمول ترکیبی رنگ مو مناسب برای پوست گندمی تیره:

کافی است موهایتان را تا پایه دکلره 8 روشن کنید. سپس با ترکیب رنگ های  بلوند کاراملی پایه 8 به میزان یک چهارم تیوپ، بلوند بژ پایه 8 به میزان یک چهارم تیوپ، قرمز 6.66 به اندازه یک سانت، طبیعی پایه 7 به میزان یک چهارم تیوپ، رنگ دودی پایه 8 به میزان یک چهارم تیوپ به همراه واریاسیون بنفش به اندازه دو سانت و اکسیدان 6 درصد موهایتان را رنگ کنید.

فرمول ترکیبی رنگ مو مناسب برای پوست گندمی روشن:

ابتدا باید موهایتان را به پایه ۸ دکلره برسانید. سپس از ترکیب جادویی  رنگ بلوند مارگاریتا پایه 8 مارک استیل به میزان یک چهارم تیوپ، بلوند بژ پایه 7 مارک استیل به میزان یک چهارم تیوپ، طبیعی پایه 8 به میزان یک چهارم تیوپ، رنگ دودی پایه 8 به میزان یک هشتم تیوپ، رنگ شکلاتی پایه 8 به میزان یک هشتم تیوپ، شامپاینی هایلایت مارک دنی وان به میزان یک هشتم تیوپ به همراه واریاسیون بنفش به اندازه دو سانت و اکسیدان 6 درصد برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.

رنگ مو مناسب

رنگ مو مناسب برای افرادی که پوست زرد رنگ دارند

افرادی که پوست زرد رنگ دارند، به سراغ رنگ موهای کنفی، دودی و استخوانی نروند. انتخاب این طیف از رنگ مو برای پوست های زرد، چهره را بی روح و خسته نشان می دهد.

رنگ مو برای پوست های سرد

افرادی که پوست های سرد دارند بخوانند

رنگ سفید پوست در زمره پوست های سرد قرار می گیرد. برای افرادی که پوست سردی دارند رنگ مو تیره مانند رنگ های بادمجانی تیره و پرکلاغی به جذابیت چهره کمک شایانی می کند. برای  دستیابی به رنگ مو تیره کافی است  با ترکیب رنگ طبیعی ۳ تا ۵ و اکسیدان موهای خود را رنگ کنید. علاوه بر رنگ‌مو تیره،‌ دسته ی رنگ های بلوند نیز برای افراد با پوست سرد بسیار مناسب است. توجه به گرم یا سرد بودن رنگ بلوند نیز امری ضروری است. رنگ های بلوند سرد معمولا برای افرادی که پوستی صورتی رنگ دارند، جذابیت ایجاد می کند. رنگ بلوند سرد استخوانی عروسکی از یک پوست صورتی چهره ای جذاب می سازد.

فرمول رنگ مو روشن

 برخی از رنگ های خاص را بشناسید

در میان گستره رنگ های مو، رنگ قرمز یکی از رنگ های جذاب و خاص است. مخلوط رنگ قرمز  با رنگ های زرد، سبز و آبی برای ما رنگ مو های مسی، شرابی و بادمجانی خلق می کند. می توان برای درخشش بیشتر رنگ مو از پودرهای دکلره فانتزی هم استفاده کرد. رنگ قرمز تیره با زیر لایه بنفش یک رنگ مو تیره است. به طور کلی میزان تناژ بنفش و آبی در رنگ قرمز به سردی و تیرگی این رنگ مو می انجامد.

مناسب ترین و بهترین برند برای خرید رنگ مو از نگاه تیم سارینا

مشتریان ما در این چند سال اخیر نظر بسیار مثبت و خوبی نسبت به رنگ مو دائمی کراتینه ماردو (MARDOO) با کیفیت برتر +A داشته‌اند و بر اساس رضایت آن‌ها ترجیح داده‌ایم محصولات این برند را به مشتریانمان پیشنهاد دهیم.

نیاز به مشاوره بیشتری دارید؟

کافیست با شماره 09121262449 تماس برقرار نمایید و با دریافت مشاوره رایگان از تیم سارینا خریدی آگانه را تجربه کنید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید