مشخصات کالا

فروشگاه سارینا موظف است کالایی مطابق با مشخصات نوشته شده در سایت که شما آنرا هنگام خرید انتخاب کرده و سفارش داده‌اید برای شما ارسال نماید.

با توجه به آنکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های متفاوت در بازار عرضه تمایند، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط فروشگاه سارینا قید نشده باشد، لازم است خریدار پیش از سفارش سوال خود را از واحد پشتیبانی سارینا بپرسد و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

فاکتور فروش

نرخ تمامی محصولات در سايت مشخص است و هيچ هزينه‌ دیگری جز هزینه حمل و نقل به آن اضافه نمی گردد.

تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و ارسال سفارشات در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد.

تاييد و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تاييد تمامي موارد در بخش مقررات فروشگاه سارینا است.

ارسال سفارش

کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز یا پست سفارشی ارسال می‌شود و سارینا کد رهگیری مرسوله را به خریدار اعلام  می‌کند.

معمولا تحویل سفارشات در شهرهای بزرگ بین یک تا دو روز کاری توسط پست انجام می شود و در شهرهای کوچکتر تحویل آن بین سه تا چهار روز کاری صورت می‌گیرد.

مدت زمان تحویل سفارشات که پیشتر ذکر شد رویه معمول شرکتهای حمل و نقل است اما گاهی ممکن است تحویل کالا توسط پست با تاخیر همراه شود که این موضوع به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد از جمله بالارفتن حجم کار شرکتهای حمل و نقل در روزهای پایانی سال، پیدانکردن آدرس گیرنده توسط مامورین پست و یا عدم حضور گیرندۀ مرسوله که البته کدرهگیری مرسوله جهت پیگیری خریدار توسط سارینا اعلام می‌شود.

مسئوليت تمامي كالاها در هنگام ارسال بر عهده شركتهاي حمل و نقل و يا بيمه كننده شركت حمل و نقل مي‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت بیمه حمل می‌گردند.

در هنگام دریافت سفارش، خریدار موظف به کنترل بسته بندی سفارش است تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوی آن در اثر حمل پیش آمده باشد آنرا در حضور مامور شرکت حمل و نقل بصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به فروشگاه سارینا اطلاع داده شود تا  این فروشگاه بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.