پیشگیری از آسیب دیدگی مو به کمک پلکس تراپی مو

پلکس تراپی مو

پلکس تراپی مو یک روش بسیار خوب برای ترمیم موهای آسیب دیده به شمار می آید. در صورتی که موهای خود را رنگ کرده باشید و می خواهید رنگ موی شما ساختار یکدستی با ماندگاری بالایی داشته باشد، بهتر است که از این روش استفاده کنید. پلکس تراپی دارای تأثیرات زیادی مانند دوام بالا بر روی موها خواهد بود و موها را بازسازی می کند. این روش برای هر نوع مویی کاربرد دارد.

استفاده از پلکسی برای تقویت مو

پلکسی ها از جمله مواد قدرتمند و مفید برای مو هستند که با استفاده از آن ها می توان موها را خیلی سریع ترمیم کرد. به همین دلیل پلکسی ها را در آرایشگاه ها به منظور ترمیم سریع و با دوام موها به کار می برند. بیشترین استفاده از پلکسی ها در زمان کراتینه یا رنگ است. اخیرا در کشور ما در آرایشگاه های حرفه ای از پلکسی جهت ترمیم موها استفاده می شود.

در مقابل عواملی مانند براشینگ سنگین، کراتینه و حرارت که موها ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند، استفاده از پلکسی های مرغوب به احیای موها کمک می کند. افرادی که به موهای خود به صورت دائم رنگ می زنند، استفاده از پلکسی ها می تواند در ترمیم موها بسیار مفید عمل کند.

پلکس تراپی مو

پلکس تراپی مو

پلکس تراپی مو یک روش جدید است که موجب بازسازی پیوندهای دی سولفید آسیب دیده در موها که به علت رنگ مو، دکلره براشینگ یا ریباندینگ به وجود آمده، خواهد شد و موها را به طور دائم بازسازی می کند. در صورتی که موهای شما بیش از اندازه رنگ شده اند یا هایلایت آن ها سال ها طول کشیده باشد، پلکس تراپی مو موجب می شود که موهایتان ساختار یکدستی پیدا کرده و قدرت از دست رفته آن ها باز گردانده شود.

امکانات پلکسی تراپی مو فقط برای افرادی که همیشه موهای خود را رنگ می کنند نبوده و همه افرادی که دارای موهای رنگ شده یا رنگ نشده، با هر نوع بافتی که باشند، پلکس تراپی مو موجب براق تر و قوی تر شدن موهای آن ها می شود.

ترمیم موهای آسیب دیده

مزایای استفاده از پلکس تراپی مو

استفاده از  پلکس تراپی مو سبب می شود که از خشکی و وز شدن موها جلوگیری شود. در صورت استفاده از این روش می توان با خیال راحت موهای تیره و شرابی را روشن و بلوند کرد. همچنین موها در مقایسه با قبل دوام بهتری پیدا می کنند. ممکن است با شستن موها به وسیله شامپو رنگ موها کمرنگ شود یا از بین برود، با کمک این روش دیگر مشکل از بین رفتن رنگ موها حل می شود.

می توان از باند پلکس در پودر دکلره استفاده و اکسیدان را یک درجه بالاتر برد. اگر از میزان باندپلکس بیشتر از اندازه مجاز باشد، احتمال دارد که موها به خوبی رنگ نشود. لازم به ذکر است که استفاده از این روش برای هایلایت مو و ماندگاری بیشتر آن ها بسیار مفید خواهد بود.

یک نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که پلکس تراپی کراتینه مو نبوده اما برای موهایی که در اثر کراتینه آسیب دیده اند، روش درمان بسیار خوبی خواهد بود. پیش از اینکه فرآیند کراتینه شروع شود جهت افزایش مقاومت مو و دریافت نتیجه بهتر برای موها می توان از این روش به عنوان یک راه بسیار خوب استفاده کرد.

جلوگیری از خشکی و وز شدن مو

پلکس تراپی به عنوان ترمیم کننده مو

 پلکس تراپی مو روشی بسیار مناسب است که برای ترمیم مو به کار می رود. فرقی ندارد که موها با مواد شیمیایی یا با عوامل دیگری آسیب دیده باشند، در هر صورت با پلکسی تراپی می توان موها را ترمیم کرد. در بیشتر خانم ها عواملی چون رنگ مو، حرارت، اتو مو، گرمای سشوار و … موجب آسیب رساندن به موها می شود. این روش برای درمان و تقویت موها بسیار مفید بوده و موهای خشک و شکننده را بازسازی می کند.

پلکس تراپی مو

استفاده از پلکسی برای دکلره کردن مو

در صورتی که بخواهید موهای خود را دکلره کنید، اما به فکر راهی هستید که موهای شما آسیب نبینند، لازم است که آرایشگر شما موهایتان را در زمان رنگ کردن، باند پلکس نماید. معمولا پلکس تراپی مو دارای تأثیر دائمی بوده و میان پیوندهای مو که از هم گسسته و آسیب دیده باشند، ارتباط ایجاد می کند.

اما ممکن است در اثر رنگ یا دکلره مجدد موها آسیب ببینند. لازم به ذکر است که پلکسی تراپی با روش کراتینه دارای تفاوت هایی است و در این روش موها لخت نشده یا حالت آن ها تغییر نخواهد کرد، بلکه از طریق این روش می توان فقط موها را احیا کرد.

بهترین پلکس برای پلکس تراپی مو کدام است؟

تیم سارینا با توجه به تجربیات خود در زمینه تولید و واردات لوازم مو و دریافت بازخورد مشتریان، محصول باندپلکس ساخت کشور کانادا را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در زمینه خرید بهترین پلکس مو با شماره 09121262449 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید