ترند رنگ مو سال 99 یا 2020 را بیشتر بشناسیم

رنگ مو سال 99 و 2020

سال ها است که ترندها و مد رنگ مو با جدید شدن سال نو، تغییر می کنند. از این رو رنگ مو سال 99 و یا سال 2020 نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. چرا که سال نو، ورود به یک دهه جدید نیز شناخته می شود، متخصصان این حوزه پیش بینی می کنند که رنگ های خاص و رنگ هایی که خودنمایی بیشتری دارند، بسیار مورد توجه عموم خواهند بود.

مقدمه ای بر پرطرفدارترین های رنگ مو سال 99 یا 2020

به گفته یکی از شناخته شده ترین متخصصان این حوزه، ماتریکس گلوبال، یک مشخصه کلی است که همه رنگ موهای سال در آن مشترک هستند، درخشانی و درخشندگی این رنگ موها خواهد بود. در ادامه او به این نکته که رنگ موهای انتخابی باید به گونه ای باشند که چهره فرد را جذاب، لاکچری و سلامت جلوه دهند نیز بسیار تاکید می کند.

پرطرفدارترین های رنگ مو

به گفته رنگ شناس معروف جاش وود موسس آتلیه جاش وود در لندن، رنگ های سالید( رنگ های متداول، بدون سایه و چند رنگ)، یک حرکت به سمت تاثیرگذاری بالا به شمار می آیند. رنگ های سالیدی چون: قهوه ای، بلوند، قرمز و مشکی، در حالی که تناژ آنها باید کمتر شود. او معتقد است که این رنگ ها به طریقی یک واکنش جزئی به تراز یا رنگ های مخلوط به شمار می آیند.

جاش وود در ادامه توضیح می دهد که خلق رنگ های مشکی عقیق پولاریزه شده و رنگ های بلوند صدفی در برند پرادا و مشکی تیره و قرمز برای برند میو میو می توانند گواهی بر حرکت قوی و تاثیرگذاری این رنگ ها باشند.

او هم چنین اشاره می کند که در حال درست کردن رنگ های سالید بیشتری در آتلیه هستند، اگرچه رنگ های در حال خلق، به تاثیرگذاری رنگ های مشکی، سفید و قرمزی که در شوها استفاده می شود، نمی باشد، اما تمرکز عمده بر روی درخشندگی و براقی رنگ ها خواهد بود. مو در صورتی که سالم و به گونه ای به نظر بیاید که شرایط مناسبی دارد، آنگاه رنگ مو کاملا به روز بوده و ترند خواهد شد. موی خوش فرم و خوش حالت و سالم در سال جدید، موی برند خواهد بود.

ترند رنگ مو سال 2020 : بلوند نقره ای

اگر علاقه ندارید که رنگ موی خود را به طور کامل به رنگ نقره ای تغییر دهید، نگران نباشید، سایه بلوند با نقره ای زیر تناژ قرار است که در سال جدید بسیار محبوب به شمار آید. بهتر است که با احتیاط بیشتری از این رنگ استفاده کنید، چرا که ممکن است برای هر رنگ پوستی، خیلی مناسب نباشد. در ادامه باید اشاره کرد که برای حفظ درخشانی رنگ مو و جلوگیری از تغییر رنگ آن از شامپوهای مناسب استفاده کنید.

رنگ مو یاسی

رنگ مو سال 99 ، بنفش یاسی

اگر چه رنگ موی یاسی در بین پرطرفدارترین های رنگ مو قرار گرفته است، اما این ترند رنگ مو در سال 2020 یا در سال 99 شمسی، هنوز آن قدر همه گیر و فراگیر نشده است.

هنوز هم برای زیبا کردن موها و رنگ بخشیدن به آن دیر نشده است تا بتوانید رنگ موی زیبای خود را به نمایش بگذارید. تنها اطمینان حاصل کنید که با ماسک های هفتگی موی خود را تغذیه کرده و مانع از تغییر تناژ آن شوید تات همیشه ظاهری زیبا و سالم و درخشان داشته باشد.

رنگ موی ترند 1399: هایلایت کاراملی

برای داشتن رنگ موی بسیار زیبای سال و ترند سال 2020 و 99 می توانید از ترکیب رنگ بسیار جذاب پایه قهوه ای شکلاتی میکس شده با هایلایت کاراملی برای داشتن چهره ای بسیار زیبا استفاده کنید. مناسب است که هایلایت جدید خود را با اسپری های درخشان کننده، به صورت براق و شاداب حفظ کنید.

رنگ موی ترند 2020: رنگ موی دمی لواتو (سلبریتی معروف) دیپ دای اندز Demi Lovato’s Dip Dye Ends

رنگ موی دیپ دای اندز (رنگ تنها در بخش انتهایی و پایین مو) را می توان به عنوان یک ورژن جذابتر و هیجان انگیزتر نسبت به دیگر رنگ هایی کول-ایدی ( نوشیدنی های رنگی) که در آشپزخانه های خود درست می کنید در نظر گرفت.

یک روش عالی و بی نظیر برای افزودن مقداری رنگ درخشان به چهره، بدون اینکه مجبور باشید تمام موهای خود را رنگ کنید. می توانید با کمی حالت دادن به انتهای موها با رنگ مو سال 99 ، حالت قشنگتری به موهای خود بدهید.

ترند رنگ مو سال 99 و 2020

رنگ موی ترند 99 و سال 2020: قهوه ای شکلاتی تیره

البته که امسال هم رنگ قهوه ای به عنوان ترند سال و همچنین مد رنگ مو سال 99 باقی خواهد ماند، اما با افزودن سایه قهوه ای شکلاتی می توان چهره ای به یادماندنی تر خلق کرد، و با افزودن هایلایت قهوه ای روشن تر و فر کردن موها آن را جذاب تر و دیدنی تر به نمایش گذاشت.

رنگ مو سال 99: قرمز غنی

علنا می توان گفت در سال نو می توان رنگ موی قرمز را به معنای واقعی کلمه در همه جا مشاهده کرد و آن را به عنوان رنگ مو سال 99 معرفی کرد، چرا که این رنگ با زیر تناژ گرم می تواند چهره و ظاهری فوق العاده به شما ببخشد، رنگ قرمز غنی، صورت شما را گرم تر نشان خواهد داد و برای افزایش ماندگاری و حفظ درخشانی آن می توانید موی خود را با شامپوی بدون سولفور بشویید.

رنگ مو قرمز غنی

رنگ مو سال 1399 یا 2020: ریشه های سایه دار

برای رنگ مو سال 99 پیشنهاد ما این است که اگر ریشه موهای شما نسبت به حالتی که رنگ مو داشته اید اندکی رشد کرده باشد، می توانید برای به روز بودن و  صرفه جویی در استفاده از رنگ، تنها ریشه های مو را به صورت سایه دار رنگ کنید. به این صورت که ریشه ها را با رنگی تیره تر نسبت به مابقی قسمت های سر رنگ کرده و یک تضاد سایه دار جذاب با این رنگ مو سال 99 پرطرفدار، خلق کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟

پیشنهاد می‌دهیم با شماره 09121262449 تماس برقرار نمایید و با دریافت مشاوره رایگان از تیم سارینا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

 

منابع:

https://www.byrdie.com/hair-color-trends-2020-4779141

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g29960124/hair-color-trends-2020/

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید