رنگ موهای جوانی که سن را پایین تر نشان می دهند!

رنگ مو هایلایت کاراملی

برای بسیاری از خانم ها این که جوان تر به نظر برسند بسیار مقوله مهمی است. رنگ موهای جوانی موثر ترین اکسسوری می باشد که می تواند به شما خانم ها کمک کند. با رنگ موی جوانی سن شما بسیار پایین تر به نظر می رسد. نکته مهم این است که این رنگ موهای جوان کننده را به خوبی بشناسید. ما به شما انواع رنگ موی جوانی را معرفی خواهیم کرد.

لحاظ یک نکته مهم در انتخاب بهترین رنگ مو جوانی

برای اینکه رنگ موهای جوانی بیشترین تأثیر را در پایین نشان دادن سن شما داشته باشد، در نظر گرفتن یک نکته مهم بسیار ضروری است. در انتخاب انواع رنگ موی جوانی باید توجه داشته باشید که رنگی را که انتخاب می کنید با رنگ و نوع پوست شما هماهنگ باشد. اگر این مورد را جدی بگیرید تأثیر رنگ موهای جوانی بسیار بیشتر شده و شما را بسیار جوانتر و شاداب تر نشان می دهد.

با بالاتر رفتن سن، پوست صورت شما کم رنگ تر و مات تر می شود. بنابراین، اگر در انتخاب رنگ موهای جوانی خود مرتکب اشتباهی شوید، نتیجه ای که حاصل می شود معکوس خواهد شد. بنابراین، باید مطمئن شوید که رنگ موی جوان کننده ای که انتخاب کرده اید درست است. در این صورت، رنگ مویی که انتخاب کرده اید سن شما را بسیار پایین تر نشان خواهد داد.

با ما در این نوشتار همراه شوید تا با بهترین و کارآمدترین انواع رنگ موی جوانی آشنا شوید.

رنگ موی قهوه ای گرم، از بهترین رنگ موهای جوانی

رنگ موی قهوه ای گرم با بیش از بیست طیف رنگ از بهترین و زیباترین رنگ موهای جوانی است. این رنگ مو برای هر نوع پوستی مناسب است. چرا که رنگ موی قهوه ای گرم موهای شما را بیش از حد روشن نمی کند. این رنگ موی جوانی همچنین با این که طبیعی به نظر می رسد ولی با میزان گرمای مناسبی که دارد تمام مولفه هایی که باعث می شوند شما خیلی جوان تر به نظر برسید را دارا می باشد.

از میان رنگ موهای جوانی، رنگ موی قهوه ای گرم علاوه بر این که شما را بسیار جوان تر نشان می دهد، زیبایی شما را نیز بیش از پیش می کند. هنگامی که سن بالا می رود رنگدانه های پوست نیز به تدریج و کم کم از بین می روند. به همین خاطر است که رنگ موهای جوان کننده قهوه ای گرم به افزایش زیبایی شما نیز منجر می شود. همچنین اگر تنوع طلب هستید این رنگ موی جوان کننده برای شما بسیار مناسب است. به خاطر این که بیش از بیست طیف رنگی متنوع دارد. به عنوان مثال می توان قهوه ای گرم شکلاتی یا قهوه ای طلایی را نام برد که رنگ موهای جوان کننده بسیار محبوب هستند. یک نکته را فراموش نکنید و آن هم این که هرگز از رنگ قهوه ای تیره و یا سیاه استفاده نکنید

رنگ مو هایلایت کاراملی

رنگ مو هایلایت کاراملی، از محبوب ترین رنگ موهای جوانی

رنگ مو هایلایت کاراملی از جمله رنگ موهای جوانی است که برای افرادی که پوستی با رنگ متوسط تا تیره دارند بسیار مناسب است. سعی کنید این رنگ موی جوان کننده را با سایه های کاراملی تمام کنید. روشنی و سایه های کاراملی رنگ موی هایلایت کاراملی در واقع یک رنگ موی اکسیر جوانی به حساب می آید. می توانید برای تنوع هم که شده شدت سایه های کاراملی و نحوه پراکندگی آن را نیز تغییر دهید.

رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ مو قهوه ای طلایی همراه با فرمول ترکیب آن

رنگ مو قهوه ای طلایی از جمله رنگ موهای جوانی است که توتالیتر طلایی رنگ بسیار شیکی دارد. رنگ مو قهوه ای طلایی با داشتن توتالیتر طلایی رنگ، بیشتر برای خانم هایی مناسب است که سن آن ها از پنجاه سالگی گذشته است. رنگ مو قهوه ای طلایی همچنین یک رنگ موی مجلسی نیز به حساب می آید.

رنگ مو جوانی

رنگ مو قهوه ای طلایی به موهای شما حالت و فرم زیبایی نیز می دهد. یکی از مشخصه های این رنگ موی اکسیر جوانی این است که در موهای خود تغییرات مختلف و بسیاری ایجاد کنید. رنگ موهای جوانی قهوه ای طلایی ترکیبی است از ترکیب رنگ های مختلف که با واریاسیون و اکسیدان ایجاد می شود.

اگر رنگ پوست شما متوسط است این رنگ مو برای شما مناسب است. ولی بر روی پوست های زیتونی و طلایی به قدری منحصر به فرد و عالی است که کاملاً طبیعی به نظر می رسد. این رنگ مو همچنین با پوست برنزه هم همخوانی دارد و با رنگ ابروهایی که تیره است یک کنتراست طبیعی به شما می بخشد و چشم های شما را با نشاط و نیز بسیار جوان تر نشان می دهد.

رنگ موی جوان کننده

و اما فرمول رنگ موی جوان کننده قهوه ای طلایی به صورت زیر است:

  • رنگ موی طلایی شماره شش: هفتاد میل
  • رنگ موی طبیعی شماره شش: پنجاه میل
  • واریاسیون طلایی: پنج سانتی متر
  • اکسیدان شماره دو
  • مدت مکث برای رنگ موی سی الی چهل دقیقه

با استفاده از فرمول طلایی فوق برای رنگ موی قهوه ای طلایی اگر در سنی هستید که احساس می کنید به سمت پیر شدن در حرکت هستید، احساس خواهید کرد پیر شدن شما متوقف شده است.

رنگ موهای دیگر

به غیر مواردی که ذکر کردیم رنگ موهای دیگری نیز وجود دارند که جزء رنگ موهای جوان کننده به حساب می آیند. ولی از آن جایی که کمتر از موارد فوق استفاده می شوند آن ها را فقط نام می بریم.

رنگ مو بلوند، رنگ مو شرابی، رنگ مو سرمه ای، رنگ موی لیمویی، رنگ مو بلوند طلایی روشن، رنگ مو مشکی یک دست و رنگ مو شکلاتی که جز رنگ هایی هستند که همچون اکسیر جوانی، شما را جوان تر نشان داده و سن شما را پایین تر نشان می دهند.

رنگ موهای جوانی

کلام آخر

اگر می خواهید بیشتر از این جوان تر به نظر برسید می توانید در کنار استفاده از رنگ موهای جوان کننده از ابزار دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال یک تغذیه مفید و موثر، استفاده از ماسک ها یا کرم های مرطوب کننده و شاداب کننده پوست، به ویژه پوست صورت که به شدت بر روی جوان تر به نظر رسیدن شما تاثیرگذار است. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم از اینکه تا پایان متن ما را همراهی کردید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

پیشنهاد تیم سارینا در خصوص بهترین رنگ مو؟

مشتریان ما در این چند سال اخیر نظر بسیار مثبت و خوبی نسبت به رنگ مو دائمی کراتینه ماردو (MARDOO) با کیفیت برتر +A داشته‌اند و بر اساس رضایت آن‌ها ترجیح داده‌ایم محصولات این برند را به مشتریانمان پیشنهاد دهیم.

نیاز به مشاوره دارید؟

کافیست با شماره 09121262449 تماس برقرار نمایید و با دریافت مشاوره رایگان از تیم سارینا خریدی آگانه را تجربه کنید.

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید